Het Herbalife gewichtsbeheersingsprogramma uitgelegd

Met een aandeel van 35 % wereldwijd marktleider op het gebied van maaltijdvervangers en al sinds 1980 baanbrekend en innovatief is er geen betere manier om een paar of meerdere kilo’s gewicht te verliezen.

Hoe werkt het Herbalife gewichtbeheersingsprogramma
Het Herbalife gewichtbeheersingsprogramma is een maaltijd vervangend programma:
In plaats van 3x per dag ‘normaal’ te eten, neem je 2x per dag een Herbalife Formule 1 shake en mag je 1x per dag een ‘normale’ (gezonde magere) maaltijd nuttigen.
De shake maak je klaar met 250 ml halfvolle of magere melk/ sojamelk/ magere (drink)yoghurt/ kwark of vruchtensap.

Dit heeft in principe als gevolg dat je:

  1. minder calorieën binnenkrijgt dan voorheen (Een Herbalife maaltijdshake bevat gemiddeld 250 kcal. 4 boterhammen met kaas bevat 600 kcal.) en
  2. heel uitgebalanceerd eet (een Herbalife shake bevat 52 essentiële voedingsstoffen).

Verder moet je minimaal 2 liter water drinken en mag je maximaal 3 magere tussendoortjes (fruit, plakje ontbijtkoek zonder boter, rijstwafel, etc.).
Klik hier voor een overzicht van verantwoorde tussendoortjes

Overige producten voor een succesvolle gewichtsbeheersing:

 Naast de shake adviseren wij in ieder geval de volgende producten:

Vezel- en kruidentabletten

Vezel- en kruidentabletten kan helpen om naast de essentiële voedingsstoffen ook voldoende vezels binnen te krijgen.

Cell Nutrition 

Cell Nutrition kan helpen jouw lichaam energie op te nemen en af te geven.

Wil je een extra boost. Dan kan je de volgende producten mee bestellen:

Thermo Complete
Thermo Complete kan helpen tegen het hongergevoel, kan meer energie geven en kan helpen jouw vetverbranding te verhogen.
Instant theedrank met kruidenextracten
Instant theedrank met kruidenextracten kan onder andere helpen om jouw verbranding te verhogen.
Geel
Geel kan helpen om de trek in zoetigheid/ koolhydraten te verminderen.

Overige tips bij het afvallen:

  • Trek ? Eet dan zoveel rauwkost als je op kunt (wortelen, komkommer, aardbeien)
  • Drink tussendoor geen: melk, vruchtensap etc.
  • Stop met het consumeren van lege calorieën zoals snoep, snacks, alcohol, pizza, patat etc. Hier zitten de calorieën in waar het lichaam niets mee doet en grotendeels opslaat als vet.

Begeleiding ja/nee
Sommige mensen hebben behoefte aan begeleiding/ ondersteuning, sommige mensen niet. Wij geven graag gratis begeleiding en ondersteuning. Maar ook de mensen die daar geen behoefte aan hebben proberen wij zoveel mogelijk te ondersteunen met de informatie op deze website. Aan de hand van vragen en ervaringen zal deze website dynamisch blijven en we zullen de site continue aanvullen met informatie waarvan wij denken dat deze interessant en belangrijk is om je gewichtsbeheersings doelen te behalen.

Sporten ja/nee
Elke beweging leidt tot verbranding van extra calorieën. Daarbij is aangetoond dat elke dag minstens een half uur bewegen, leidt tot een betere gezondheid. Wij adviseren dus altijd om jouw beweegpatroon te verhogen. Ga sporten, of pas jouw leven aan door meer te fietsen/ wandelen en minder met de auto te doen. Ga vaker met de trap. Koop een stappenteller en probeer dagelijks 10.000 stappen te halen.